دنیای من و هستیم
دنیای من و هستیم

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 125
بازدید ماه : 487
بازدید کل : 184033
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 1251
تعداد آنلاین : 1

دوست دارم اسیسم
کد موس


 
خودشیرین کلاس...

سلام به همه...واقعا معذرت میخوام که فاصله پستهام اینقده دیر میشه.آخه امتحانات وقت نمیذاره.فردا اولین امتحانمونه.برامون دعا کنین خوب بدیم این ترم آخری سربلند بیرون بیایم.یه خبر بد...امروز کیف پرستو رو از دم خونشون زده بودن.بیچاره داشته میرفته بانک شهریه دانشگاه رو پرداخت کنه.وقتی بهم زنگ زدوگفت خیلی خیلی خیلی ناراحتش شدم.آخه چرا اینهمه بلا باید سرش بیاد.بچه ها چند مدت پیش بالاخره فرصت کرده بود عینک طبیش رو عوض کنه اینقد ذوق داشت که نگو.وقتی گفت کیفشو بردن به اولین چیزی که فکر کردم عینکش بود.متاسفانه اون همه مدارکشم تو کیفش نگه میداره.تازه جزوه های درسیشم توش بودن.همه رفتن هوا...فلش من هم تو کیفش بوده.یه عکس از من و هستیم توش بوده که داده بودم پرستو واسم چاپ کنه.اصلا نگران فلش نیستم فدای سر دوستم اما از اینکه عکسمون جایی پخش شه کمی نگرانم.

خوب اینم یه عکس یا بهتره بگم کاریکاتور...ماهم یکی از اینا تو کلاسمون داریم که دوستام خوب میدونن کیه و اینجا صلاح نیس اسمشو بیارم...

نظر یادتون نره...

[تصویر:  uaer5s9iilyh5nxf3ika.jpg]




چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, توسط sogand